افتكاسات و حاجات: حوارات ساخنة


من شوية كدة المشير كلمنى و كدهون و قالى انه محتاجنى عشان طبعا ذكائى الملحوظ و بتاع و عايزنى اطلعه من الازمة بس و دار بينا حوار  و انتوا عارفين انا مبخافش من حد و معنديش اسرار و هاسرد لكم الحوار زى ما هو بدون اى تدخل من طبعا

المشير: منقذتى اهلا بيكى يا ريسة

انا: سيادة المشير حبيب هارتى

المشير: انتى كنتى قايلالى انك جايبالى اخبار مهمة

انا:اه ده حقيقى

المشير: طب قولى يلا

انا: هى طنط خروج امن تبقى خالتك؟

المشير: اه, ليه؟

انا: كنت جاية اقولك انها ماتت يا روح خالتك

المشير: اتكلمى عدل انتى فى حضرة المشير

انا : عسكر؟ مايحكمشى “بصوت غادة غبدالرازق و اديها واحدة ضحكة خليعة”

المشير: شيلو البت دى ارموها برة .. ادى اخرة اللى يمشى ورا العيال

انا: قال البقية فى حياتك قال الهى ما يبقى فى حياتك بقية يا بعيد

المشير: يا رب لأ يا رب لأ

انا:صحيح سيادة المشير كان عندى ليك سؤال بس هيفيدك اوى

المشير: اتنيلى قولى

انا: لماذا لا يموت ولاد الوسخة؟

المشير: برررررررررررررررررررررررررررررة

بس كدة طردنى طرد كلاب :)

4 thoughts on “افتكاسات و حاجات: حوارات ساخنة

  1. Rowan L Mawardy قال:

    hhhhhhhhhhhhhhhh ye5reb 32lek ya mai :))

  2. yomna el sayed قال:

    hahahaha to7fa bgd :D

أضف تعليقاً

